Sommigen onder u klagen dat ze niet meer op de TMNF Servers kunnen, en terecht, maar het probleem ligt bij Nadeo zelf.

Blijkbaar is er op 10 december een update geweest bij Nadeo die dit veroorzaakt.

TMNF spelers die het gratis spel hebben kunnen enkel nog in de freezone spelen (beperkt aantal servers van Nadeo zelf) of op maximaal 3 andere servers die in uw favorieten staan.

Wie TMUF (Trackmania United Forever) heeft gekocht (30 euro) kan wel nog op alle servers spelen.
Vandaar dat de server aan TMNF spelers een TMUF licentiecode vraagt…

Er zou binnenkort een mogelijkheid bestaan om eigen servers in de freezone te krijgen mits betaling van coppers. Van zodra dit kan zal ik er alles aan doen om erbij te zijn.

Meer info hier en ook hier

Is dit het einde van trackmania zoals we het kennen ?

3 Responses to “Problemen met verbinden TMNF Servers.”

• Saartjm:

Damn das echt niet gezellig maar dus als je maar 2 servers bij je favorieten staan dan moet je die toch nog wel kunnen spelen eh? Want ik ga dees toch nooit mogen kopen van mijn ouders

• Thypon:

In plaats van een update te doen waar ze eindelijk iets doen tegen die bugs (vooral rammsteinbug) maken ze het de normale spelers alleen maar nog moeilijker. Wat is het nut van die 3 server waar je maar op kan en voor de rest die zogenaamde freezone servers? persoonlijk vind ik dit echt belachelijk en daarom dat ik nog minder gemotiveerd ben dit spel te kopen …

• Thypon:

Dit is mss ook de reden waarom er veel leden plots inactief leken? 10 december was ongeveer de tijd dat ik rebel voor de laatste maal gezien heb. Mss graken die mensen gwn niet meer op de server en hebben zo hoop verloren voor zowel TM als L00S3RS. Echt slechte move van nadeo … ben teleurgesteld
    ps) bedankt voor het opzoeken N

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.